Tuesday, April 17, 2012

書いている / Writing

週に一回、Lang-8で書くことにしました。
I've decided to write on Lang-8 once a week.

毎日、私は日本語が勉強します。歌詞や文法、語彙です。
Every day, I study Japanese. Things like lyrics, grammar, and vocabulary.

(BUCK-TICKとムック、カラス、BORNが好きです。)
(I like BUCK-TICK, MUCC, KARASU, and BORN.)

だけど、私は何も書けない。(>>;)
But, I don't write anything. (>>;)

私の友達、コートニー、と日本語でメールを書きました。
My friend, Kortney, was writing emails in Japanese with me.

私たちは書くが難しいので、コートニーが止めた。 :S
Writing was hard for us, so she quit. :S

後で、面白いことを書きたい。
Later on, I want to write something interesting.

アメリカのホラー映画かお天気、本、仕事かな...
American horror movies, weather, books, or work, I wonder...

春ですが、昨日は雪でしたよ!
It's spring, but it snowed yesterday!

No comments:

Post a Comment